Ένα τσιγαράκι ρε αδελφάκι...

Το υπουργείο υγείας προειδοποιεί: Προσοχή το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά εσάς και τους γύρω σας και μιας και βλάπτει λέω να το παρακάνω αν και νομίζω σκέτο δεν του πάει οπότε παρεουλα με το χρωματιστό μου ποτό και με την συντροφιά των γύρω μου για να τηρήσω και τις οδηγίες του πακέτου δηλαδή ... Ακόμη κι αυτό με έχει μεθύσει και ζω κάθε ανάσα του σαν πρώτη και τελευταία είναι ωραία τελικά το να ζεις χωρίς να σκέφτεσαι το αύριο το μεθαύριο και τι θα απογίνω σάυτη τη ζωή...και άσε που το έχω βαρεθεί αυτό το ψάξιμο αν είναι να γίνει κάτι ας γίνει δεν έχω και τίποτα να χάσω άλλωστε φρομ μι.... Έχω δώσει κι έχω πάρει… καλό παρέδωσε η ζωή μόνο που ρε γαμωτο δεν έχουν βάλει όριο στο πόσο πάρε και στο πόσο δώσε ....οπότε δώσε σαν να ήταν όλοι σου η ζωή γεμάτη και πάρε όσα σου δίνει απλόχερα η ζωή.....χωρίς ζητιανιές ... Μιας και τελειώνει η τελευταία τζούρα σου λέω τσιγαράκι κοίτα απ’αλλού γιατί το θολωμένο μου μυαλό δεν θέλει πολύ για να τα τινάξει όλα στον αέρα και μην μου χαλάς την ατμόσφαιρα γιατί δεν το έχω σε τίποτα να σου φέρω ολοκληρωτική καταστροφή.... Πίσσα όσο ποτέ άλλοτε.... Νικοτίνη μου λείπεις... Μονοξείδιο του άνθρακα μια χαρά την κάνεις τη δουλειά σου αν και μόνο...